Bakkerij ’t Stoepje heeft een compleet nieuwe formule geïntroduceerd. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol, en de lokale bakker staat volledig in de spotlight. Zelfs de opvallende gele kleur is vervangen door een meer eigentijdse uitstraling!

De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker. De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Hoewel de uitstraling verandert, blijft de kwaliteit van het brood en banket zoals de klant gewend is.

Meer informatie op: www.hetnieuwestoepje.nl

X Sluiten